Owocowe kubeczki

Mijają już prawie dwa miesiące odkąd na świat przyszło moje drugie dziecię i myślę, że pomału wdrożyliśmy się w nową rzeczywistość. Opieka nad dwójką dzieci to z pewnością wyzwanie i podziwiam wszystkich, którzy mają troje lub więcej! Przed porodem byłam pewna, że malowanie i blogowanie pójdą w kąt na dłuższy czas, ale wytrzymałam może dwa tygodnie i pomału wróciłam do swojej pasji - śmiem twierdzić, że pomogło mi to zachować równowagę psychiczną w natłoku domowych obowiązków... Wiadomo, czasem po prostu się nie da wyskrobać tych pięciu minut (a na malowanie trzeba jednak więcej czasu), bo zmęczenie robi swoje i wieczorami jedyne o czym myślę to moje łóżko, ale mam ogromną determinację, o którą się nawet nie podejrzewałam! Przygotowałam sobie zestaw przenośny z farbami, by móc szybko zabrać się do roboty, jeśli drzemka okaże się być dłuższa niż zazwyczaj. Nieoceniona jest także pomoc męża, który od zawsze wspierał moją twórczość i posiada magiczną umiejętność usypiania naszej córki. Tak więc nie rezygnuję z tworzenia, maluję gdy tylko mogę i ambitnie rozwijam swoje miejsca w Internecie, zwłaszcza Instagrama, na którym ostatnio sporo się dzieje i można podejrzeć moją pracę od kuchni. Planuję także w międzyczasie nagrywać filmy, ale o tym na razie cicho sza! 

Malowanie kubków

Nie sądziłam, że malowanie kubków pochłonie mnie aż do takiego stopnia i będzie mi sprawiać tyle przyjemności. Może dlatego, że kubek, w przeciwieństwie do ilustracji jest bardziej użytkowy (bo mało kto nie pije kawy bądź herbaty) i dzięki temu świetnie spisuje się jako prezent na wszelkie okazje. Dużą frajdę sprawia mi malowanie kubków z dedykacjami dla Waszych bliskich, bo dzięki temu wraz ze mną uczestniczycie w procesie tworzenia i kubek staje się przez to wyjątkowy.

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować kolekcję kubków z motywem owoców, która jest mojego autorskiego pomysłu i w której chciałam przemycić piękne chwile lata. Mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu!

Wisienki

Motyw z wiśniami jako pierwszy przyszedł mi do głowy - jest bardzo minimalistyczny i w tym tkwi cały jego urok. Nie potrzeba tu więcej ozdobników, same wisienki wystarczą! 





Kiwi

Kubek z kiwi był już nieco bardziej czasochłonny, wymagał też malowania kilkoma warstwami farby, jednak efekt końcowy był tego warty! Owoców dopełniają czarne kropeczki, przypominające nasionka. Na uchu kubka namalowałam również maluśkie kiwi. 





Arbuzy 

Arbuzy przywodzą na myśl beztroskie chwile lata, długie dni i wakacyjny relaks, nie mogło ich więc zabraknąć w tym zestawieniu! 



Jeżyny

Jeszcze trochę i sezon na jeżyny ruszy pełną parą, a z nim słodka, głęboka czerń jeżyn na kubku porannej kawy! Kubek z jeżynami jest osobiście jednym z moich ulubionych, właśnie ze względu na kolorystykę. 





Maliny

W ankiecie, którą utworzyłam na Instagramie, jako motyw na następny kubek wygrały maliny. Efekt końcowy przerósł moje oczekiwania, bo kubek wyszedł świetnie!






To już tyle z mojej kolekcji owocowych kubków, mam nadzieję, że się Wam spodobały. Jeśli chcielibyście zamówić namalowany przeze mnie kubek, zapraszam do kontaktu, a gotowe wzory kubków możecie zobaczyć na Instagramie, Facebooku lub Pintereście:


Instagram     Pinterest      Facebook


Do zobaczenia w następnym wpisie! 






Komentarze

Popularne posty