Przygotowania do konkursu i krótka przerwa

Nie spodziewałam się, że będę musiała prosić Was o chwilę cierpliwości, ale pewne sprawy zmusiły mnie do przerwania mojego postanowienia rysowniczego. Nie oznacza to jednak, że w ogóle przestałam rysować! Wręcz przeciwnie, rysuję jeszcze więcej, czasem po dwie, trzy godziny dziennie, a wszystko z powodu konkursu na który się przygotowuję. Może słyszeliście o konkursie literacko-ilustratorskim "Piórko"  organizowanym przez sieć Biedronka? Postanowiłam spróbować swoich sił, a że dowiedziałam się o nim dosyć późno, pozostał mi zaledwie tydzień na oddanie gotowych ilustracji. Tak więc wykorzystuje mój cały wolny czas na przygotowanie prac i nie ma mowy o trzymaniu się mojej lipcowej listy tematów. Powrócę do niej jak tylko skończę, nadgonię też zaległe rysunki, ale pewnie chwilę to potrwa. W każdym razie już w następnym tygodniu wszystko wróci do normy i na blogu ukaże się kolejne sprawozdanie. 


Trzymajcie za mnie kciuki! 

Komentarze

Popularne posty