Viaggia con me!

Wśród moich różnorakich zainteresowań na całkiem wysokim miejscu plasuje się język włoski. Od kilku dobrych lat jestem zauroczona kulturą Italii i uczę się wytrwale tego pięknego języka, przy czym kilka razy odwiedziłam ten kraj. Zazwyczaj jest u mnie tak, że jeśli z jakiegoś powodu mam przerwę w artystycznych zajęciach, to sięgam do mojego drugiego ulubionego zajęcia, czyli języków obcych. Z wykształcenia jestem anglistą, a na swoim koncie mam naukę hiszpańskiego, włoskiego, japońskiego oraz najświeższy - francuski.

Dlatego korzystając z możliwości połączenia moich dwóch "koników" powstała kartka/mini plakat/rysunek z włoskim motywem. Zobaczcie sami :)


Viaggia con me, czyli - podróżuj ze mną. I oczywiście czerwona vespa
Napis został wykaligrafowany, a całość upiększona kredkami akwarelowymi. Pamiętacie co mówiłam ostatnio o rozmazywaniu? Trzeba bardzo uważać, żeby do tego nie doszło, ale jeśli tak się stanie, można wykorzystać to na naszą korzyść! Niekontrolowane plamki nadają rysunkowi charakteru. 
Nie mam za dużego doświadczenia w kredkach akwarelowych, na razie staram się je poznać i wykorzystać ich efekty. 



Tyle na dzisiaj, nie za długo, ale postaram się nadrobić następnym razem.  Do zobaczenia!


Komentarze

Popularne posty