Krasnale

Dzisiaj króciutko, bo wigilia za pasem i czeka mnie jeszcze mnóstwo roboty!
Myślałam, że zdążę się pochwalić własnoręcznie robioną szopką bożonarodzeniową, jednak jeszcze nie jest pomalowana i nie wiem czy w ogóle znajdę czas aby ją dokończyć. 

Mam dzisiaj dla was pomysł na prostą i ładną ozdobę, która pojawiła się w mojej pinterestowej liście 10 pomysłów na ozdoby z gliny samoutwardzalnej oraz moją interpretację. Tutaj link do strony z oryginalnymi krasnalami - krasnale). Nie wyszły mi tak ładnie jak autorowi, może trzeba było pokryć je inną farbą albo dać więcej warstw, bo widać zacieki, mimo to jestem ze swoich krasnali zadowolona. Stanowią miły dodatek do mojego stroika z żywej choinki :)

Prawdopodobnie to mój ostatni post w tym roku, chyba że uda mi się jeszcze coś wrzucić przed Sylwestrem Dlatego życzę Wam wspaniałych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia, pełnych miłości, blasku choinki i ciepła rodzinnego oraz kreatywnego i obfitującego w pomysły roku 2017!







Komentarze

Popularne posty