Wiosna!

Dzisiaj już pierwszy dzień astronomicznej wiosny, choć oznaki jej nadejścia były widoczne już kilka dni wcześniej :) I jeszcze Święta na karku! Nie bardzo mi wyszły przygotowania do Wielkanocy w tym roku - zwłaszcza jeśli chodzi o sprawy artystyczne. W tym już wyprzedziła mnie mama - zrobiła stroiki, a ostatnio przymierza się do wielkanocnych jajek... Taki widok można zobaczyć u niej w pokoju:



Sama jestem ciekawa jak będą wyglądały po ozdobieniu :) Moja mama szaleje, bo znalazłam też w jej zakupach coś bardzo ciekawego - jest mnóstwo sposobów na zdobienie jajek, od decoupage'u po farbowanie itp. ale czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Zobaczcie sami: 


Moim zdaniem pomysł dekorowania pisanek ziarnami jest przedni. Coś oryginalnego i przy okazji naturalnego :) Moja przyjaciółka, która pracuje w przedszkolu montessori chętnie by wypróbowała z dzieciakami :) 

Na koniec, z okazji pierwszego dnia wiosny prezentuję moją wiosnę :) Rysunek jest już stary, ale przyzwoity - nie wiedzieć czemu narysowałam wiośnie skrzydła, no ale... Hope you like it ;)






Komentarze

  1. no proszę - i rysować też potrafisz :) ja również nie jestem w stanie ograniczyć się do robienia jednej rzeczy w jednej technice - też rysuję :) wrzuć jeszcze jakieś rysunki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością coś wrzucę, może już niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty