Wielki powrót i... coś nowego :)

Witam z powrotem :)

Po dosyć długiej przerwie (rok z kawałkiem, aż wstyd się przyznać) wracam z nowymi pomysłami i nową motywacją. Przerwa w blogowaniu na szczęście nie poszła na marne, zajmowałam się co prawda innymi rzeczami, ale za to równie ważnymi :)

O co chodzi z czymś nowym? Jak już chyba zauważyliście lubię próbować i wykorzystywać różne techniki - ograniczenia w tym względzie nie są dla mnie. A że czasami zupełnie przypadkiem pojawi się okazja do wypróbowania nowych metod, to czemu nie? Zatem kolejnym materiałem, który mogę dodać do mojej kolekcji jest FILC. Zaczęło się od ozdób świątecznych a rozwinęło na mniejsze i większe filcowe zwierzaki.
Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)

A, i zapraszam na facebooka - Joanna Kierakowicz - rękodzieło

Żyrafka 

Herbatnik prostokątny

Herbatnik jako podstawka pod kawę :)  

Herbatnik okrągły


Komentarze

  1. Herbatniczek jak żywy! Chętnie miałabym taką serwetkę, albo podkładkę pod kubek :)

    Zapraszam do mnie na bloga, decuopage'owego, mam nadzieję,że Ci się spodoba:)

    www.wkolorzeindygo.blogspot.com
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty