Wędrowiec



Przepraszam za tą długą przerwę, ale mam problem z aparatem... 
Mam nadzieję, że wszystko niedługo się naprawi (oby się samo naprawiło)
i znów będę mogła wrzucać zdjęcia w dobrej jakości. 
Na razie wrzucam zdjęcie robione telefonem.

Jest to moja pierwsza próba oraz zabawa z farbami olejnymi, 
ostatecznie doszłam do wniosku że akrylami wcale się tak źle nie maluje... :)
Obraz (obrazek) przedstawia wędrowca i...

...Jak to kiedyś ktoś pięknie powiedział: 
Człowiek idzie przez życie, mając przy sobie anioła i... psa :)









Komentarze

  1. Malujesz??? Głupie pytanie, wiem :), ale jestem zawsze pełna podziwu, gdy ktoś potrafi posługiwać się pędzlem. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie to dopiero mój pierwszy obrazek farbami :D maluję przeważnie na kolczykach, a tak to rysuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty